Nuo šiol „Orkla Home & Personal“ skirtingus prekės ženklus atstovaujančias įmones vienijanti grupė yra vadinama „Orkla Care“. Toks sprendimas buvo priimtas atsižvelgiant į rinkos plėtrą ne tik Norvegijoje, bet ir už jos ribų.
„Vykdydami plėtrą Šiaurės regione ir plėsdami tarptautinius santykius mes įžvelgėme būtinybę peržiūrėti skirtingus įmones vienijančių verslo grupių pavadinimus. „Care“ (liet. – priežiūra, rūpestis) pavadinimas pasirinktas todėl, kad jis geriausiai apibūdina skirtingas prekių ženklų kategorijas, kurias mes pristatome. Šis žodis atspindi mūsų rūpestį žmonių gerove – drabužių ir namų švara bei žmonių sveikata“, – sako „Orkla Care“ vadovas Stigas Ebertas Nilssenas.
Naują vardą gavusi „Orkla Care“ divizija vienija penkias įmonių grupes: „Orkla Home & Personal Care“ (asmeninės higienos ir namų valymo produktai), „Lilleborg Profesjonell“ (profesionalūs higienos ir valymo sprendimai), „Orkla Health“ (maisto papildai ir sveikatinimo produktai), Pierre Robert Group (tekstilė) ir „Orkla House Care“ (dažymo įrankiai ir namų valymo produktai).
„Orkla Care“ grupę atstovaujančios įmonės veiklą vykdo 7 šalyse, tarp jų – ir Lietuvoje. Jos metinė apyvarta siekia 6,5 bilijonų Norvegijos kronų.
Lietuvoje „Orkla Care“ grupei priklausanti „Orkla Health“ kompanija prekiauja „Möllers“, „Nutriless“, „Livol“, „Litozin“, „Gerimax“, „Futura“ ir „CuraMed“ maisto papildais.