UAB „Orkla Care“ siekia rūpintis ne tik fizine, bet ir emocine žmonių sveikata, todėl ne vienerius metus remiame savanorystės pagrindu įkurtą emocinės paramos tarnybą „Jaunimo linija“.
„Jaunimo linija“ yra viena didžiausių Lietuvoje veikiančių nemokamos emocinės paramos telefonu ir elektroniniais laiškais tarnyba. Nuo 1991 metų veikiančioje tarnyboje Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje dirba apie 350 savanorių. Kasmet paremdama šią nevyriausybinę, ne pelno siekiančią organizaciją „Orkla Care“ siekia prisidėti prie misijos užtikrinti kiekvienam jaunam žmogui prieinamą emocinę paramą bei švietimo apie emocinę sveikatą.
„Orkla Care“ suteikta finansinė parama užtikrina, kad bus atsiliepta į beveik tūkstantį „Jaunimo linijos“ numerį surinkusių žmonių skambučių ir jiems suteikta taip reikiama pagalba. Dabar „Jaunimo linija“ gali atsiliepti 2 iš 3 kreipimųsi (72 proc.).
Korporacija „Orkla“ į savo darbotvarkę yra įsitraukusi Jungtinių Tautų Organizacijos Darnaus vystymosi tikslus, iš kurių vienas įpareigoja viešą ir privatų sektorių prisidėti prie gerovės ir sveikos gyvensenos skatinimo bei galimybės gyventi sveikai užtikrinimo visų amžiaus grupių atstovams. Daugiau apie įmonės socialinę atsakomybę skaitykite čia.
„Jaunimo linijos“ metinė ataskaita čia: https://www.jaunimolinija.lt/lt/apie-mus/ataskaitos/?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=jaunimo_linijos_metine_ataskaita_2020&utm_term=2021-04-04