„Orkla Care“ rėmė prasmingą Jaunųjų gydytojų asociacijos (JGA) ir kūrybinių komunikacijos projektų agentūros „Ugdanti komunikacija“ iniciatyvą „Priešakinėse linijose“. Šio projekto komanda kvietė visus, kurie susidūrė su klastinga COVID-19 liga, papasakoti savo išskirtines patirtis – taip tiek edukuota visuomenė, tiek kovota su ligą apipynusiais mitais, keltos nutylimos sergančiųjų problematikos.
Sergantieji susiduria ir su netiesioginiais ligos padariniais – stigmatizacija, baime, psichologiniais sunkumais, klaidinančios informacijos sklaida. Apie tai kalbėjo tiek specialistai, medikai, tiek įvairaus amžiaus grupių sergantieji. Norėta palaikyti likimo draugus ir šviesti visuomenę nešant susitelkimo ir bendrystės idėją.
Projekto turinys pristatytas tekstais ir reportažais Delfi.lt, komunikuotas socialiniuose tinkluose ir podcastuose. Prie partnerių rato prisijungė ir Lietuvos studentų sąjunga (LSS) bei Kauno kolegija.
„Orkla Care“ komanda džiaugiasi, kad įmonės parama leido įgyvendinti visas projekto iniciatorių idėjas, o „Moller‘s“ žuvų taukų / Omega3 dovanos prisidėjo prie dalyvių šypsenų.
Visą informaciją apie projektą rasite: www.ugdantikomunikacija.lt
DELFI portale visi straipsniai ir video: https://www.delfi.lt/projektai/priesakinese-linijose/
Daugiau apie projektą: http://ugdantikomunikacija.lt/
https://www.facebook.com/ugdantikomunikacija
Studentų projektas: https://www.kaunokolegija.lt/startuoja-studentu-rubrika-ka-tu-kai-sveciuose-covid-19/ ir https://www.facebook.com/ugdantikomunikacija